Μερικοί άνθρωποι γεννιούνται ευτυχισμένοι, αντιμετωπίζουν τη ζωή τους με ασταμάτητη αισιοδοξία και ό, τι κι αν έρχεται στο δρόμο τους μένουν ισχυροί και θετικοί. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που έχουν εκπληκτική χημεία στον εγκέφαλο, που μπορεί και διατηρεί τις σκέψεις και την ενέργεια ψηλά, και όλοι οι άλλοι άνθρωποι ζηλεύουν.

Αλλά για πολλούς άλλους, η ευτυχία μπορεί να είναι ένας αγώνας, μια συνεχής μάχη με τον εγκέφαλο και τον τρόπο με τον οποίο τέθηκαν: να περιμένουν τα χειρότερα, να κοιτούν έξω για τον κίνδυνο ή να μην αισθάνονται πολύ καλά για τον εαυτό τους.

Ωστόσο, η ευτυχία μπορεί να γίνει μια καθημερινή πρακτική: ένας τρόπος σκέψης και μια φιλοσοφία ζωής.

Εδώ είναι 20 συνήθειες ευτυχισμένων ανθρώπων, τι κάνουν καθημερινά, πώς σκέφτονται, και τι μπορείτε επίσης να κάνετε για να αισθανθείτε πιο ευτυχισμένοι στην καθημερινότητά σας!

  1. Πρακτική ευγνωμοσύνης καθημερινά. Εκτιμήστε τους ανθρώπους γύρω σας, τι κάνουν για σας, τι έχετε και όλα τα μικρά πράγματα. Μην παίρνετε τα πράγματα για δεδομένα.
  2. Μην συγκρίνετε το ταξίδι σας με των άλλων. Όλοι έχουμε τους αγώνες μας και το γεγονός ότι δεν βλέπετε κάποιον να πονά, δεν σημαίνει ότι δεν αγωνίζεται επίσης.
  3. Βρείτε κάτι καλό στην κάθε μέρα. Διότι, ενώ δεν μπορεί να είναι καλή η κάθε μέρα, υπάρχει κάτι καλό καθημερινά.
  4. Κοιτάξτε τους αγώνες και τα προβλήματα ως προκλήσεις που πρέπει να ξεπεράσετε, αντί να πιστεύετε ότι δεν μπορείτε να τα αλλάξετε τα γεγονότα της ζωής.
  5. Ζητήστε βοήθεια και αποδεχτείτε την.
  6. Εκφράστε τα συναισθήματά σας! Να είστε λυπημένοι, απλώς μην υπερβείτε τον ίδιο σας τον εαυτό, να είστε θυμωμένοι, αλλά στη συνέχεια να προχωρήσετε, να παραδεχτείτε τους φόβους σας, αλλά μην τους αφήνετε να σας κυριεύουν.
  7. Μην προσποιείστε ότι όλα είναι τέλεια και ότι τα έχετε όλα. Κανείς δεν το κάνει.
  8. Παραδεχτείτε τα λάθη σας. Μάθετε από αυτά.
  9. Προσπαθήστε να μάθετε κάτι καινούριο συχνά.
  10. Μάθετε να φεύγετε. Μερικές φορές είναι οι άνθρωποι και οι σχέσεις που σας βλάπτουν πάρα πολύ, άλλες φορές είναι τα έργα και τα σχέδια που απλά δεν έρχονται μαζί. Το να γνωρίζεις πότε πρέπει να σταματήσεις και να φύγεις είναι εξίσου σημαντικό.
  11. Συγχωρήστε τους ανθρώπους. Μην μεταφέρετε το μίσος. Μόνο εσάς θα βλάψει μακροπρόθεσμα και όχι το πρόσωπο που σας έβλαψε πρώτο.
  12. Πάρτε το χρόνο σας συχνά για να επαναφορτίσετε. Πηγαίνετε διακοπές ή κάντε ένα μικρό διάλειμμα και αποσυνδεθείτε.
  13. Δώστε στον εαυτό σας το δικαίωμα να ονειρεύεται, να βάλετε τους φόβους σας στην άκρη και να σκεφτείτε τι θέλετε πραγματικά να κάνετε στη ζωή σας.
  14. Μετατρέψτε τα όνειρά σας σε στόχους και  τους στόχους σε σχέδια.
  15. Μην περιμένετε την τελειότητα.
  16. Καλλιεργήστε τις σχέσεις με τους ανθρώπους – ξοδέψτε χρόνο με ανθρώπους που είναι σημαντικοί για εσάς και δώστε τους την προσοχή σας.
  17. Μην περιμένετε από άλλους ανθρώπους να σας κάνουν ευτυχισμένους. Μόνο εσείς μπορείτε να κάνετε το εαυτό σας ευτυχισμένο.
  18. Προσπαθήστε να κοιτάξετε τα πράγματα σε μια προοπτική 5-10-20 ετών – αναρωτηθείτε πάντα: θα είναι αυτός ο αγώνας, το πρόβλημα ή τα αποτελέσματα αυτής της απόφασης σημαντικά σε 5-10-20 χρόνια;
  19. Ξεκινήστε και τελειώστε την ημέρα με ένα ήρεμο τελετουργικό – έναν καφέ, ένα βιβλίο ή μια αγκαλιά.
  20. Ας υποθέσουμε ότι θα αποτύχετε μερικές φορές – απλά βρείτε πάντα έναν τρόπο να επανέλθετε.

Φυσικά, δεν είναι όλα αυτά εύκολα. Εγώ η ίδια παλεύω σκληρά για να συγχωρώ και να αφήνω τα πράγματα. Το να ακολουθώ ένα ήρεμο τελετουργικό κάθε πρωί και κάθε βράδυ, με τα παιδιά γύρω μου είναι μια πρόκληση από μόνη της, και η αποσύνδεση από την καθημερινότητα για μία εργαζόμενη μητέρα δεν είναι τίποτα λιγότερο από ένα θαύμα. Όμως, προσπαθώ να ασχοληθώ με όλα αυτά στην καθημερινότητά μου και από τότε αληθινά αισθάνομαι πιο ευτυχισμένη και πιο ήρεμη.