Το να είσαι μαμά είναι κουραστικό. Δεν έχει σημασία αν τα παιδιά σας είναι 16 ετών ή 16 μηνών, θα σας κρατήσουν ξύπνια τη νύχτα. Είναι σημαντικό για τις μαμάδες να δίνουν προτεραιότητα στην υγεία τους και να φροντίζουν τον εαυτό τους. Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές ύπνου θα μπορούσατε να βοηθήσετε τον εαυτό σας, να κάνετε τη διαφορά στη ζωή σας. Είστε η καλύτερη μητέρα για τα παιδιά σας όταν φροντίζετε πρώτα τον εαυτό σας!

Πάρτε ένα νέο στρώμα

Ξέρω ξέρω. Μπορεί να είναι ακριβό ένα ιδανικό στρώμα, αλλά μόλις έχετε τα χρήματα που χρειάζεστε, επενδύστε σε ένα ποιοτικό στρώμα. Συνήθιζα να γυρίζω και να ξανά γυρίζω όλη τη νύχτα επειδή δεν μπορούσα να βρω το σωστό σημείο για να κοιμηθώ μέχρι να πάρουμε ένα καινούριο ορθοπεδικό στρώμα.

Ήταν λίγο ακριβό βέβαια αλλά τα αξίζε τα λεφτά του. Υπάρχουν πολλές εταιρίες με ανατομικά στρώματα και σχεδόν όλες έχουν 10 χρόνια εγγύηση.

Πάρτε χρόνο για να χαλαρώσετε

Κάνε κάτι κάθε βράδυ πριν τον ύπνο για να σας χαλαρώσει και να σας ξεκουράσει το νου πριν έρθει η ώρα για να κοιμηθείτε. Για μερικές γυναίκες μπορεί να σημαίνει να κάνετε ένα ζεστό μπάνιο και για άλλες να διαβάσουν ένα βιβλίο. Πάρτε το μυαλό σας μακριά από τις καθημερινές πιέσεις στη ζωή σας, ώστε να μπορείτε να κοιμηθείτε καλά.

Είναι απίστευτα δύσκολο για μένα να κοιμηθώ όταν το μυαλό μου αγωνίζεται για το τι πρέπει να κάνω την επόμενη μέρα. Έτσι ένα πράγμα που προσπαθώ να κάνω τις νύχτες που δυσκολεύομαι να κοιμηθώ είναι να καθίσω και να γράψω όλα όσα είναι στο μυαλό μου σε ένα κομμάτι χαρτί.

Τυπικά αυτό βγαίνει ως μια λίστα με πράγματα που έχω να κάνω. Με αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται να σκεφτόμαστε ή να θυμόμαστε τι έχουμε να κάνουμε αύριο, μπορώ να τα θυμηθώ ακριβώς φτάνει μόνο να ελέγξω την λίστα μου το πρωί. Εάν είναι σε χαρτί, είναι έξω από το μυαλό μου, και μπορώ να κοιμηθώ καλύτερα.

Χρησιμοποιήστε Αιθέρια Έλαια

Χρησιμοποιώ αιθέρια έλαια για να με βοηθήσουν να κοιμηθώ. Το αγαπημένο μου λάδι για ύπνο ή για χαλάρωση γενικά είναι η λεβάντα! Υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιείτε λάδι λεβάντας για ύπνο. Επιλέγω να το διαχέω στο δωμάτιό μου.

Νομίζω ότι είναι τόσο ωραίο και φρέσκια να έχει μια «καλή μυρωδιά» στο δωμάτιό μας.

Αναπτύξτε μια ρουτίνα

Ρυθμίστε ένα χρόνο για ύπνο! Αναγνωρίστε εάν χρειάζεστε 6 ώρες ή 8 ώρες για να νιώθετε καλύτερα την επόμενη μέρα και βεβαιωθείτε ότι έχετε κοιμηθεί αρκετά. Ξέρω ότι με τα παιδιά μπορεί να είναι δύσκολο να έχετε πάντα έναν πλήρη νυχτερινό ύπνο, αλλά ο καθορισμός μιας ρουτίνας θα σας βοηθήσει πολύ στον ύπνο σας!

Ως γονέας, ένας καλός ύπνος δεν είναι ποτέ εγγυημένος, αλλά μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά πράγματα για να μας βοηθήσουν να κάνουμε τον ύπνο μας ξεκούραστο!