Μια λίστα δεν μπορεί να σας πει αυτόματα πώς να μετατρέψετε τις αρνητικές σκέψεις για το σώμα σας σε θετική εικόνα του σώματος, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε νέους τρόπους για να δείχνετε εσείς και το σώμα σας πιο υγιής και πιο ευτυχισμένη. Όσο περισσότερο το κάνετε αυτό, τόσο πιο πιθανό είναι να νιώσετε καλά για τον εαυτό σας και για το σώμα που φυσικά έχετε.

1. Εκτιμήστε όλα όσα μπορεί να κάνει το σώμα σας. Κάθε μέρα το σώμα σου φέρνει πιο κοντά στα όνειρά σου. Γιορτάστε όλα τα καταπληκτικά πράγματα που κάνει το σώμα σας για σας – τρέξιμο, χορό, αναπνοή, γέλιο, όνειρα κ.λπ.

2. Κρατήστε μια λίστα με 10 πράγματα που σας αρέσουν στον εαυτό σας – πράγματα που δεν σχετίζονται με το πόσο ζυγίζετε ή το πως μοιάζετε. Διαβάζετε συχνά τη λίστα σας. Προσθέστε πράγματα στη λίστα σας, όσο νιώθετε περισσότερα πράγματα που σας αρέσουν.

3. Θυμηθείτε ότι η «αληθινή ομορφιά» δεν είναι απλά βαθιά στο δέρμα. Όταν νιώθεις καλά με τον εαυτό σου και για το ποια είσαι, φέρνεις τον εαυτό σου με μια αίσθηση εμπιστοσύνης, αποδοχής και ανοιχτότητας που σε κάνει όμορφη ανεξάρτητα από το αν μοιάζεις με ένα supermodel.

4. Η ομορφιά είναι μια κατάσταση του νου, όχι μια κατάσταση του σώματός σας. Κοιτάξτε τον εαυτό σας ως ολόκληρο άτομο. Όταν βλέπετε τον εαυτό σας στον καθρέφτη ή στο μυαλό σας, επιλέξτε να μην εστιάσετε σε συγκεκριμένα μέρη του σώματος σας. Δείτε τον εαυτό σας όπως θέλετε να σας βλέπουν οι άλλοι – ως συνολικά άτομα.

5. Περιτριγυρίστε τον εαυτό σας με θετικούς ανθρώπους. Είναι ευκολότερο να αισθάνεστε καλά για τον εαυτό σας και το σώμα σας όταν συναναστρέφεστε με άλλους που υποστηρίζουν και αναγνωρίζουν τη σημασία του να αγαπάτε τον εαυτό σας, όπως φυσικά είστε.

6. Σταματήστε τις φωνές στο κεφάλι σας που σας λένε ότι το σώμα σας δεν είναι «σωστό» ή ότι είστε «κακός» άνθρωπος. Μπορείτε να υπερνικήσετε αυτές τις αρνητικές σκέψεις με θετικές. Την επόμενη φορά που θα αρχίσετε το μελόδραμα για τον εαυτό σας, να έχετε ένα back up με μερικές γρήγορες επιβεβαιώσεις που δουλεύουν για εσάς.

7. Φορέστε άνετα ρούχα και που σας κάνουν να αισθάνεστε καλά με το σώμα σας. Δουλέψτε με το σώμα σας και όχι εναντίον του.

8. Γίνετε κριτής σε κοινωνικά μηνύματα. Δώστε προσοχή σε εικόνες, συνθήματα ή συμπεριφορές που σας κάνουν να νιώθετε άσχημα για τον εαυτό σας ή το σώμα σας. Διαμαρτυρηθείτε για αυτά τα μηνύματα: γράψτε μια επιστολή στον διαφημιζόμενο ή σχολιάστε στην εικόνα ή το μήνυμα.

9. Κάνετε κάτι ωραίο για τον εαυτό σας – κάτι που επιτρέπει στο σώμα σας να γνωρίζει ότι το εκτιμάτε. Κάντε ένα ζεστό και χαλαρό μπάνιο, κοιμηθείτε λίγο παραπάνω ή βρείτε ένα ήσυχο μέρος έξω για να χαλαρώσετε.

10. Χρησιμοποιήστε το χρόνο και την ενέργεια που μπορεί να ξοδεύετε ανησυχώντας για το φαγητό, τις θερμίδες και το βάρος σας για να κάνετε κάτι που θα βοηθήσει τους άλλους. Μερικές φορές πλησιάζοντας άλλους ανθρώπους μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα με τον εαυτό σας και να κάνετε μια θετική αλλαγή στον κόσμο μας.